Skip to content Skip to footer

Vsaka zgodba ima nekje svoj začetek.

S pravimi ljudmi, vizijio, energjo in znanjem je mogoče premikati meje mogočega. 

Začetki.

Da sem danes tukaj je zagotovo skupek trdega dela, talenta in vseh ljudi s katerimi sem se na svoji karierni poti srečal in so verjeli mojim idejam ali sanjam. In zato je prišel tudi dan, ko sem se odločil, da svojo karierno pot nadaljujem po samostojni poti.

Pisalo se je leto 2000, ko smo doma dobili prvo video kamero, katera je postala moj sopotnik praktično povsod. Kot najstnik sem režiral svoj prvi ulični film in se tako navdušil nad gibljivo sliko.

Ljubezen do video vsebin se je nadaljevala skozi študentska leta, ki jih je močno zaznamoval turizem. Skupaj z rastjo turistične agencije Jupiter sem rasel tudi sam.

Snemanje oddaje Jupiter dancemania na TV paprika leta 2008. Foto: Matjaž Očko
Snemanje oddaje Jupiter dancemania na TV paprika leta 2008. Foto: Matjaž Očko
Vodenje potovanj mi je omogočilo številna nova spoznanja Foto: Marko Ocepek
Vodenje potovanj mi je omogočilo številna nova spoznanja Foto: Marko Ocepek

Sam sem skrbel za celostno podobo znamke Jupiter. Vzpostavil koncept spletne televizije, kar je bilo leta 2008 nekaj revolucionarnega. Vodil sem tudi TV oddajo Jupiter dancemanija na TV Paprika. Postavili smo tudi eno prvih spletnih trgovin na Facebooku. Ljubezen do potovanj se je tako združila s strastjo marketinga.

Svojo ljubezen do marketinga sem združil z diplomskim delom na Fakulteti za upravo. Beseda socialno omrežje tedaj sploh še ni obstajala. Zato sem spisal diplomsko nalogo na temo Uporaba brezplačnih orodij za spletno promocijo blagovnih znamk (mentor: prof. dr. Ljupčo Todorovski). Tako se je rodila nova strast – digitalno oglaševanje.

Poletja so bila še vedno v znamenju potovanj. Kasneje sva s punco Tejo ustvarila tudi svoj potovalni blog Anej plus Teja na katerem deliva nasvete pred obiskom posameznih destinacij.

Avtomobilizem.

Poleg popotovanj je mojo karierno pot zagotovo zaznamoval avtomobilizem. Najprej leta 2012 z ustanovitvijo prvega portala za pregled zanesljivosti rabljenih vozil – Avtonasveti in kasneje kot izvršnega urednika na portalu Avto.Over.net.

V vmesnem obdobju sem bil aktiven kot ustanovitelj kluba Mercedes-Benz Klub Slovenija in zaključil študij z magistrskim delom Vpliv zakonodaje EU na zniževanje emisij CO2 pri osebnih avtomobilih.

Sledil je prehod k znamki Mercedes-Benz, kjer sem leta 2013 pričel skrbeti za odnose z javnostmi in hkrati podobo na socialnih omrežjih. Neprecenljiva izkušnja dela z eno najbolj zaželjenih znamk na svetu mi je prinesla številne izkušnje in nova znanja.

Vendar je moja kreativnost prevladala nad standardizacijo velikega sistema in sledil je prehod k podjetju Špan. V podjetju Špan sem na novo formiral delovanje marketinga. V ospredje sem postavil delo z blagovnimi znamkami, ki jih je podjetje zastopalo in poudaril pomembnost digitalnega pristopa.

Skupaj z Robertom Lešnikom (vodjo zunanjega oblikovaja pri znamki Mercedes-Benz) ob odprtju novega salona Autocommerce v Ljubljani.
Skupaj z Robertom Lešnikom (vodjo zunanjega oblikovaja pri znamki Mercedes-Benz) ob odprtju novega salona Autocommerce v Ljubljani.
Pirelli koledar je pri meni pustil poseben pečat. Foto: Matjaž Očko
Pirelli koledar je pri meni pustil poseben pečat. Foto: Matjaž Očko

Streteški pristopi v marketingu.

Štiriletno obdobje vodenja marketinga je zaznamovala transformacija iz avtocentra v center mobilnosti.

Številne znamke smo skupaj z ekipo postavili na vodilna mesta v regiji. Z znamko SYM ustvarili največjo rast v Evropi, z električnimi kolesi lastne znamke S-BIKES postavili temelje za sodobno prodajo električnih koles in preko KK Cedevita Olimpija uspešno prodirali v športni marketing.

Vmes sem imel čast delati tudi s prestižno blagovno znamko Pirelli koledar. Kjer smo koledar podelili tudi predsedniku republike g. Borutu Pahorju in številnim znanim slovenkam in slovencem.

Spletna prodaja in samostojna pot.

Leto 2021 sem kot brand manager vodil razvojne projekte pri spletnem trgovcu Megasplet. Le ta združuje več kot 30 spletnih trgovin in je prisoten v številnih državah EU.

Ljubezen do video vsebin se je spet vrnila na prvo mesto in kmalu smo znotraj Megaspleta ustvarili lastno kreativno produkcijo. A želja po samostojni poti je bila premočna.

Tako sem z aprilom 2022 postavil temelje sodobne agencije za marketing. Ki temelji na učinkovitosti. Ustvaril sem lasten način dela na področju ustvarjanja kreativnih video vsebin, ki so temelji sodobnega oglaševanja na digitalnih platformah. 

Številne izkušnje na različnih področjih so mi dale potrditev, da je čas za samostojno pot. Foto: Anže Krže
Številne izkušnje na različnih področjih so mi dale potrditev, da je čas za samostojno pot. Foto: Anže Krže

Povezovanje.

Današnja ponudba združuje številne preverjene koncepte, ki smo jih skupaj z izbranimi partnerji še nadgradili. Tako sem srečen, ker imam ob sebi ekipo izjemnih posameznikov, ki vsak na svojem področju omogočajo, da lahko rastem sam in z menoj tudi naročniki in blagovne znamke. 

Mešanica izkušenj in inovativnih pristopov je zagotovo tisto, kar našo ekipo odlikuje. Vsak s svojim specifičnim znanjem omogoča, da lahko našim izbranim naročnikom ponujamo samo najboljše. 

Spoznajmo se. In skupaj ustvarimo novo zgodbo.

Stopimo v stik.


Anej Ferko s.p. © 2024 – Vse pravice pridržane.